Ahojte, pred týždňom som kúpil Fujifim X-S10 a už mi trikrát (z cca.300) urobil fotky ako zložené zo štvorčekov a pásikov. Neviete čo to znamená? Bojím sa aby náhodou nebolo niečo vadné na novom aparáte. Kartu tam mám Samsung 128 Pro Ultimate. Foto jedného nepodarku prikladám.
Ahojte, pred týždňom som kúpil Fujifim X-S10 a už mi trikrát (z cca.300) urobil fotky ako zložené zo štvorčekov a pásikov. Neviete čo to znamená? Bojím sa aby náhodou nebolo niečo vadné na novom aparáte. Kartu tam mám Samsung 128 Pro Ultimate. Foto jedného nepodarku prikladám.
Ahojte, pred týždňom som kúpil Fujifim X-S10 a už mi trikrát (z cca.300) urobil fotky ako zložené zo štvorčekov a pásikov. Neviete čo to znamená? Bojím sa aby náhodou nebolo niečo vadné na novom aparáte. Kartu tam mám Samsung 128 Pro Ultimate. Foto jedného nepodarku prikladám.
daj aj tie zvyšné prosím....to možeš dať kludne na kritiku
Urobil tak 46., 210. a 211. tú fotografiu z 285 celkových. Ešte sa len oboznamujeme so strojom, ale nás to prekvapilo, raz to urobilo mne a dvakrát synovi, je to vlastne jeho aparát. Ale hovorí že nič neprestavoval, foto pred a za tými sú pekné, normálne...
Urobil tak 46., 210. a 211. tú fotografiu z 285 celkových. Ešte sa len oboznamujeme so strojom, ale nás to prekvapilo, raz to urobilo mne a dvakrát synovi, je to vlastne jeho aparát. Ale hovorí že nič neprestavoval, foto pred a za tými sú pekné, normálne...
...Základný amatérsky postup: formátovať kartu....dať prístroj do výrobného nastavenia....vyskúšať inú kartu... aktualizovať softver ....reklamovať
Ahojte, tak dnes ráno som nahral nový firmware (včera práve vyšiel) a resetol do továrenského nastavenia. Vložil som novú SD kartu Samsung 128 EVo pro creators a naformátoval ju. Syn išiel na túru a vyfotil 238 záberov a z toho to znova spravilo na piatich. Foťák máme z Mallu.sk, kúpili sme ho 18 marca t.r.. Neviem či ho mám vrátiť ako bez udania dôvodu v 14 dňovej lehote alebo ho reklamovať ako závadu. Synovi sa veľmi dobre s ním robí. Poraďte čo je lepšie ak ste s niečím podobným už stretli.
Ahojte, tak dnes ráno som nahral nový firmware (včera práve vyšiel) a resetol do továrenského nastavenia. Vložil som novú SD kartu Samsung 128 EVo pro creators a naformátoval ju. Syn išiel na túru a vyfotil 238 záberov a z toho to znova spravilo na piatich. Foťák máme z Mallu.sk, kúpili sme ho 18 marca t.r.. Neviem či ho mám vrátiť ako bez udania dôvodu v 14 dňovej lehote alebo ho reklamovať ako závadu. Synovi sa veľmi dobre s ním robí. Poraďte čo je lepšie ak ste s niečím podobným už stretli.
Ak sa cena nezmenila vráť v 14 dnovej lehote a objednaj nový kus. Pri reklamácii môžeš byť zbytočne dlho bez fotaku.
Ak sa cena nezmenila vráť v 14 dnovej lehote a objednaj nový kus. Pri reklamácii môžeš byť zbytočne dlho bez fotaku.
Presne súhlas, pocit či to nebude robiť znovu za ten pocit neistoty nestojí a nie je to kúpa za drobné. A možno stačí použiť vyraďovaciu metódu ako písal martin a bude to napríklad pamäťovka, a možno nie Ja by som foťák vrátil a nešpekuloval.
Mne sa niečo podobné stávalo na Nikone D780 a bolo to kartou. Vymenil som kartu a problém sa nezopakoval.
Dokonca to bolo tak, že fotka bola zapísaná správne, len pri čítaní sa zobrazila zle. Keď som vybral kartu a načítal znova, niektoré fotky sa potom zobrazili správne, iné zase zle a podobne.
Mne sa niečo podobné stávalo na Nikone D780 a bolo to kartou. Vymenil som kartu a problém sa nezopakoval.
Dokonca to bolo tak, že fotka bola zapísaná správne, len pri čítaní sa zobrazila zle. Keď som vybral kartu a načítal znova, niektoré fotky sa potom zobrazili správne, iné zase zle a podobne.
Ja som ale vymenil karty, Samsung Pro 128 za Samsung Evo 128, obidve boli úplne nové, naformátované vo foťáku. Aj firmware som nahral nový, aj tak to zopakovalo. Tak už som to zabalil a poslal späť. Vrátia mi peniaze a kúpim ho znova. snáď mi nepošlú znova ten istý kus . Pre istotu som zapísal seriové číslo.
Ja som ale vymenil karty, Samsung Pro 128 za Samsung Evo 128, obidve boli úplne nové, naformátované vo foťáku. Aj firmware som nahral nový, aj tak to zopakovalo. Tak už som to zabalil a poslal späť. Vrátia mi peniaze a kúpim ho znova. snáď mi nepošlú znova ten istý kus . Pre istotu som zapísal seriové číslo.
Dobre si urobil že si foťák vrátil, už by si z neho nemal dobrý pocit Prehľadaj pred kúpou cez Heuréku aj iné eshopy, možno nájdeš aj lacnejší kus lebo niekedy tie ceny dosť kolíšu.
Ahojte, diky za rady, nakoniec peniaze vrátili, doložil som 150€ a synovi kúpil Fujifilm X-S20. Nový aparát za prvých 10 záberov to kolážovanie neurobil, tak dúfam že tak aj zostane
Ahojte, diky za rady, nakoniec peniaze vrátili, doložil som 150€ a synovi kúpil Fujifilm X-S20. Nový aparát za prvých 10 záberov to kolážovanie neurobil, tak dúfam že tak aj zostane
...aby som neporušil tradíciu, musím ti odporúčiť:
Fujifilm X-s10 - čudné fotgrafie.
Neviete čo to znamená? Bojím sa aby náhodou nebolo niečo vadné na novom aparáte. Kartu tam mám Samsung 128 Pro Ultimate.
Foto jedného nepodarku prikladám.
Neviete čo to znamená? Bojím sa aby náhodou nebolo niečo vadné na novom aparáte. Kartu tam mám Samsung 128 Pro Ultimate.
Foto jedného nepodarku prikladám.
Neviete čo to znamená? Bojím sa aby náhodou nebolo niečo vadné na novom aparáte. Kartu tam mám Samsung 128 Pro Ultimate.
Foto jedného nepodarku prikladám.
Pri reklamácii môžeš byť zbytočne dlho bez fotaku.
Pri reklamácii môžeš byť zbytočne dlho bez fotaku.
Dokonca to bolo tak, že fotka bola zapísaná správne, len pri čítaní sa zobrazila zle. Keď som vybral kartu a načítal znova, niektoré fotky sa potom zobrazili správne, iné zase zle a podobne.
Dokonca to bolo tak, že fotka bola zapísaná správne, len pri čítaní sa zobrazila zle. Keď som vybral kartu a načítal znova, niektoré fotky sa potom zobrazili správne, iné zase zle a podobne.
https://fujifilm-x.com/de-de/products/software/raw-file-converter-ex-powered-by-silkypix/
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom