Hore
Fórum » Objektívy a filtre
 

Objektiv na Canon EOS R6

xvejkax
xvejkax 2023-11-09 08:25:07+01
Ahojte.Poradíte mi prosím nejaký univerzalny objektiv na Canon EOS R6?Som začiatočník a chcem si vyskúšať a učiť sa fotiť fotky nejakej krajinky,zvierat,nejake fotky s bližšia (makro) a nočného mesta...na portréty moc nie som,ale mozno sa sem tam pritrafí aj ten... 😀Je vôbec niečo také?Kým všetko pochopim a kým najdem nejaké bližšie zameranie...Už som veľa hľadala, čítala, ale čím viac som čítala,tým sa v tom viac strácam...Ďakujem 🙂
 
jozef84
2023-11-09 19:27:47+01
príspevok od: gytheio
NEVERIM VLASTNYM OCIAM!
Už som ti písal, že keď dobre a komplexne poradíš, nemám s tým problém.
 
jozef84
2023-11-09 19:29:37+01
príspevok od: gytheio
Skoda, ze sa tu nedaju vlozit videa, je na nom zatmenie slnka natocenym nejakym super zoomom, fantazia.. teda aspon si myslim, ze to nie je vygenerovane.
Už to rozoberali na nejakej kanadskej stránke, že je to montáž. Ale za mňa je to krásne. A podobné sa dá dosiahnuť veľmi kvalitným a silným zoomom a časozberom.
 
gytheio
2023-11-09 19:36:12+01
príspevok od: jozef84
Už to rozoberali na nejakej kanadskej stránke, že je to montáž. Ale za mňa je to krásne. A podobné sa dá dosiahnuť veľmi kvalitným a silným zoomom a časozberom.
Ako montaz sa mi to nezda, je tam pocut motorcek ked ten objektiv zazumuje a casozber to tiez nie je, je to uplne plynule.
 
roka222
2023-11-09 19:40:25+01
príspevok od: xvejkax
Ahojte.Poradíte mi prosím nejaký univerzalny objektiv na Canon EOS R6?Som začiatočník a chcem si vyskúšať a učiť sa fotiť fotky nejakej krajinky,zvierat,nejake fotky s bližšia (makro) a nočného mesta...na portréty moc nie som,ale mozno sa sem tam pritrafí aj ten... 😀Je vôbec niečo také?Kým všetko pochopim a kým najdem nejaké bližšie zameranie...Už som veľa hľadala, čítala, ale čím viac som čítala,tým sa v tom viac strácam...Ďakujem 🙂
Keď ste sa rozhodla ,,Canon EOS R6,, kúpte k tomu RF 1.8 / 50 . Naučíte sa stým pracovať a potom